vrijdag, november 25, 2005

Heller is 1 !!!!!

Heller is jarig, vandaag , de hele dag.
Mijn jongste wordt alweer 1 vandaag ;-)).
Een jaar geleden lag ik nu in bad en was de vk net binnen , een jaar geleden was ie er bijna .
En toch ook net weer niet , moest er net toch dat beetje hulp bijkomen om mijn mannetje op de wereld te zetten.
Mijn geweldige blije jongetje , altijd lachen , altijd blij en ooooooo wat lijkt ie op zijn zusje , zijn zusje van weleer.
Het zusje wat ie nooit gekend heeft en dat echt net zo lachtte als hij doet en dat ik dat dus pas weer wist toen ik hem lachen zag .
Vertroeteld wordt ie , dat mannetje van mij , met 3 grote zussen en een grote broer kan dat ook haast niet anders. En dan die innemende lach van hem .
Een jaar is ie nu bij ons, Heller Balder Noe, zo mooi als zijn namen zijn, is ons kind ook !!
Strakjes meer over mijn liefie ;)).



2 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Hieperde piep hoeraaaa!!!!! Lieve Elly van harte gefeliciteerd met je mannetje!! Wat kan je toch heerlijk over hem vertellen. Volgens mij ben je in luv!!! Maak er een fijne dag van!!
Liefs,
Elly

Annelies zei

Héééé... die foto's stonden er eerst nog niet! Heb je dat spekkiesbeest zelf gemaakt?? En zo ja: hoe doe je dat? (En kan ik dat ook?)