maandag, november 14, 2005

sip ;-(((

Met een hoofd wat tolt probeer ik mezelf terug te vinden . Morgen ben ik jarig en verwacht ik al om een uur of 10 bezoek ;-((
Zopas kwam ik thuis in een huis wat op zijn kop staan , ik moest vandaag weg , Ton zou opruimen ........
Nu moet ik dus nog een aantal zaken afmaken voor school , koken voor morgen , de kids nog naar bed doen , vegen en dweilen en en opruimen .
Cakes bakken en proberen vrolijk te blijven , morgen word ik 40 .......
Vanaf mijn 30e zijn verjaardagen al een en al teleurstelling, hoop ik op van alles en komt daar nooit wat van , 10 jaar lang jank ik mezelf de avond voor mijn verjaardag zachtjes in slaap.
Ik voel m een kind waar het verjaardagen betreft , wil zoooooooooooooo graag verwend worden , gewoon 1 dagje in het jaar belangrijk zijn.
Maar als ik een verwen verjaardag wil , zal ik hem zelf moeten organiseren en dan is het al geen verwenverjaardag meer.
Ik zeur en zeik , ik weet het , maar ik voel me gewoon K**

7 opmerkingen:

Annelies zei

*knuffel*

Irene zei

O lieverd, net als Annelies kan ik niet meer doen dan je een dikke knuffel geven.

Kus Irene

Btw Ik hoop dat de post je dag een beetje goed kan maken.

Unknown zei

Hé sipperd!
Wat vervelend hé, dat gevoel van down zijn. Toch wens je je een dag vol leuke dingen toe, en hoop dat je je geluk kan vinden en zien in de kleine dingen.
Een heule dikke smok veur die!

Groet. En hou vol! Britt

Anoniem zei

Vandaag al jarig? Dacht toch echt dat je veeeeel later jarig was.

Gefeliciteerd met je verjaardag! Het weer zit ook al niet mee!!!

knuffel
Mieke

Anoniem zei

Hoi Elly,

ik lees soms eens jouw Villa Kula, maar ik ken je niet echt, alleen van de katoenenluiers groepen.
Toch lees ik je site graag, omdat je mooi schrijft en omdat ik graag eens lees hoe het er bij andere jonge moeders aan toe gaat.
Mijn zoontje Sam is ongeveer zo oud als Heller, geloof ik, van 8 nov. 2004, en dan heb ik nog een dochter van bijna 2,5 jaar.
Ik wens je alvast een prettige verjaardag toe, ik hoop dat het toch wat meevalt, en ik herken je verlangen om toch maar eens 1 dag in het jaar superverwend te worden. Wat moet dat bij jou nog zoveel meer aanwezig zijn, jij die elke dag voor je kinderen zorgt (ik werk ook buitenshuis en dan ben ik soms echt blij om eens niet op de kinderen te hoeven letten).
Vandaag heb ik ook zo'n rotdag, iedereen is moe, man ziek en kinderen zeuren en huilen... Ik heb ze in hun bed gestoken maar ze liggen al een half uur te spelen en te roepen.
Het lucht me wel even op dit te schrijven, ik kan er nu misschien weer tegenaan.
Ik ga ze dan maar weer uit hun bed halen en wat spelen...

Kop op en je ziet, je bent niet alleen met zulke K....dagen!

De Tegelaars zei

Heey naamgenoot, ik hoop dat je ondanks je sippe gevoel toch een lekker dagje eruit hebt weten te slepen!! Er zijn in ieder geval wel mensen geweest die aan je dachten, waaronder ik!!
Gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag!!!
Liefs,
Elly

Annelies zei

Heye....... blijf je sip??? Of ben je alweer wat opgevrolijkt sinds je gezellige verjaarspartijtje??