maandag, november 21, 2005

veeeeeeeeeeeeeeeel

Veel te veel te doen , dat is het , daar komt het door , daarom wachten jullie al heel lang op meer blognieuws ;-)
Maar ik neem effe een paar minuten ;-)

Allereerst mijn verjaardag , een succes , na mijn sippe gedachten kwam het best goed ;-)) Het was erg gezellig en de postbode bracht ook nog een reuzeleuk pakje ;-))
De ggm visite bracht ook lieve en leuke dingen mee , het eten was gezellig , de avond ook , kortom een leuke manier om 40 te worden , leuke mensen met leuke kinderen ;-0))
Iedereen bedankt dat jullie die dag zo leuk gemaakt hebben , zo vier ik het graag ;-))
Jullie zijn allemaal vrijdag weer welkom hoor, dan wordt mijn kleine mannetje 1.

Verder is het hier druk , allerhande feestvoorbereidingen ( Heller wordt 1, dan Rens 11 en dan komt de Sint ons verblijden .
Ik ben hulppiet ;-) en naai en brei erg veel ;-)) de laatste tijd , onderwijl maak ik ook nog voor anderen en huiswerk ligt er ook nog ;-))
de kinderen hebben het ook erg druk met orkestjes , koortjes e.d die bovenop de normale muzieklessen komen ivm de feestmaand , wel heeeeeeeeeeeeeeel leuk , maar veelal in de vroege avond, dus dan fiest ik me ook nog het heen en weer ......
Korton heel lekker druk , maar nauwelijks tijd voor de PC , ik zal er af en toe voor gaan zitten ;-))

Geen opmerkingen: