dinsdag, september 19, 2006

ikke is sip

Baaaaaaaal door omstandigheden 6 a 7 volle manden was en dan gaat de machine stuk ;-((
Nu is dat geen megaramp , maar toch wel een gezinsramp ( er komen per dag toch wel 3 manden bij ) , en hoewel we niet slecht in de kleren zitten kan ik dit niet hebben en grijpen we al mis bij sommige dingen ;-((

Dit bij de gezellige berichten van de fysiotherapeut gisteren en de voorlopig nog wel aanhoudende soms haast gekmakende pijn in mijn schouder en arm is effe meer dan ik hebben kan geloof ik .

Wanneer ik nou een bedragje op de bank had om vene een nieuwe wasmachine te halen was het al een stuk minder erg , zat ik nog steeds met die amnden was , maar goed, dan wist ik dat ie snel weer schoon werden gewassen ;-))
Nu is het even een pieker en hoop ik maar dat manlief hem weer aan de praat krijgt vanavond ( is gisterenavond niet gelukt ;-(( )

En het regent ook nog ;-((

Geen opmerkingen: