dinsdag, september 12, 2006

spreuk van de dag

Als je je iets afvraagt , vraag het dan gewoon, is de spreuk van de dag.
Wat een mooie denk ik terwijl ik hem lees . En oooooooo wat is ie van toepssing op het leven . Wat ontstaan er toch megaveel misverstanden doordat mensen voor anderen denken.
Ik doe het zelf ook nog steeds , voor een ander invullen wat hij/zij zou bedoelen , denken , ik merk het om me heen ook vaak , mensen die mij anders interpreteren , die aannemen zonder te vragen .....
Lastig , zo ontstaan er heel wat ruzies , verdriet, gekwetsheid .

Ik maak er maar een muurspreuk van , zal hem straks mooie schilderen of tekenen ,
ALS JE JE IETS AFVRAAGT , VRAAG HET DAN GEWOON !!!

2 opmerkingen:

Annelies zei

Dit is inderdaad een héle mooie spreuk!!

Anoniem zei

hey Elly, ik vond het ook al zo'n mooie, ik kreeg het ook gisteren binnen. kreeg je het van dagelijkse gedachte? heerlijk begin van de dag vind ik,