zondag, september 10, 2006

zoooooo

Dat was een dag vol werk , en ik ben tevreden .
Keihard naaien was het , maar de score mag er zijn , ik heb voor Merel een supergaaf shirt in elkaar gezet , voor Noa een leuke trui , 6 damestunieken op verzoek, 4 jurken/tuniek voor het web , een broek voor mezelf ( alles gaat zakken ;-)) en een leuke broek voor Rens met sweater ( Ottobre ). Ik wil er foto's van op het blog zetten , maar de fotoservice wil weer eens niet ;-((
Wie weet lukt dat morgen.
Alles lag al geknipt, dat had ik eerder deze week gedaan , het was dus puur het naaiwerk.
Vanavond nog een luierbroekje voor Heller breien en mijn dag is meer dan goed ;-)) En dan dat weer , ZAAAAALLLLIIIGGGGG , ik geniet , wat een topper deze dag ;-))

Elly

1 opmerking:

Anoniem zei

Zoooooo hé, dat was een productief dagje. Ik kan me goed voorstellen dat je een voldaan gevoel hebt.

Groetjes,
Marleen