dinsdag, april 01, 2008

Gisteren was de spreuk van de dag

Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.

Van Kahlil Gibran , een man die met zijn gezegdes mij wel vaker in het hart raakt.

en vandaag

Humor is de zwemgordel op de rivier van het leven.


Beide spreuken komen me goed van pas deze dagen .

Het is nl herfst in Villa kula , de loonbeslagen vliegen ons om de oren , we komen in om tekorten en weten het even niet meer , bijna had ik me er toe laten verleiden die wanklank boven de muziek te verkiezen door in een kramp te schieten en te gaan zitten sippen , bijna , maar niet helemaal gelukkig , ik houd nl niet van sippen , ik hou van naaien, breien, kids plezieren, wandelen, zijn.
En dat gaat niet als je zit te sippen , dan heb je idd humor nodig , de rivier van het leven is woest en ruig momenteel en die humor heb ik hard nodig om boven te blijven , dan zakt het water wat me haast tot de lippen komt wat , want een zwemgordel draag je om je middel toch , dus dan komt dat water als vanzelf niet meer tot mijn lippen.

Klinkt logisch toch ???

Dus ik ga doen wat ik graag doe en voor nu is dat , voetballen met mijn zoon , ................

Geen opmerkingen: