maandag, juli 14, 2008

het gaat weer ;)

Het gaat weer een beetje ;-) , op een fiks ontsteking in mijn schouder na en een bekken gebied wat echt niet lekker gaat ben ik de koorts en pijn weer wat te boven. De koorts heb ik weggeslikt deze vakantie , koorts en kinderen thuis was nl niet zo een match .
Afgelopen week was rustig , met regen en af en toe droog veel binnen .
Spelletje doen , knutselen , filmpje kijken, taart bakken en op verjaardagsbezoek bij een nichtje ( dochter van 1 van mijn zussen) in IJsselmuiden , daar twee kindjes achter gelaten die de dag er na door opa en oma weer thuis werden gebracht.

Gisteravond weer lekker in de tuin gegeten, een heerlijk vuur gestookt. Dan is het extra gezellig als het vuur op de vuurplaats brand, ik wilde nog wat nazitten of zingen, maar dat kwam er niet van, vanavond misschien ;-)

Zo dadelijk gaan de kids naar de megasummergames , Rens gaat folders lopen en ik ga een babypop maken , op verzoek .
De zon schijnt weer, ik heb wat minder pijn, dus dat gaat lukken.

Geen opmerkingen: