donderdag, juli 31, 2008

zon zee water en autorijden ;-)

Wat is het heerlijk deze week .

Een volle week en een warme week , maar wel een heel leuke week tot op heden ;)

Maandag naar Viola , een takke-eind weg , het was echter zo gezelig dat we dat vast nog snel weer eens doen.
Ik had 3 kids mee, 1 verbleef in Arnhem en 1 deed al iets anders leuks .
tot Heerenveen en bijzonder vlotte trip , daarna wat minder vlot , tussen Meppel en Hoogeveen heerlijk genoten van het prachtige Drentse landschap en na nog een kilometer of heel veel waren we dan eindelijk waar we heen wilden.
Gezellig middagje in de schaduw aan de rand van tuin en grasveld, heerlijk gegeten en toen weer huiswaarts gekeerd.
Een warme zwoele rit , om 23.00 was ik thuis en zag 24 graden op de thermometer staan , dat is best uitzonderlijk.

De dag erna, naar Arnhem, een wat minder gelukkige planning, maar soms gaat dat zo, mijn lijf was zwaar in protest, echter het kon niet echt anders.
Vroeg uit de veren, we zouden Nina op tijd ophalen. Op haar logeeradres mijn ogen uitgekeken , wat wonen ze daar prachtig, wat een gave tuin en wat balen dat ik daar nou niet even een leuke foto van heb gemaakt ;-), echt een droomtuin met droomhuis. Tof ingericht , mooie kleuren en "kunstjes" .
Nina had het er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gehad, dankjewel Dennis Claudia en Ronja voor jullie gastvrijheid .
Na een lekker bakkie koffie togen we naar Burgers Zoo, mooie plek om voor de kinderen om even te zijn.
Zelf bekruipt me altijd een wat melancholisch gevoel, al die dieren, ik weet het niet , maar zou dat nou fijn zijn ??
Zo in zo een park wonen en al die mensen die je de hele dag aangapen ..............

Het was een lekker dagje , zomaar eens met het hele gezin, dat gebeurt niet echt vaak meer ;-).
We waren ook best op tijd weer thuis .

Gisteren met Merel naar de stad , Ton en de andere kids naar het zwembad.
Lekker lui dagje, vandaag wat werken dan richting water , heerlijk dit weer , doe mij dat maar vaker ;-) van mij mag de vakantie nog 10 weken duren .

1 opmerking:

Marga zei

Als je weer eens zin hebt om een end te rijden kom dan lekker bij ons koffieleuten. Hier in de buurt ook een leuke zwemplas, altijd leuk voor de kids.

Liefs, Marga