woensdag, juli 09, 2008

het kabbelt wat

Het kabbelt wat , deze tweede week van de vakantie . In de eerste week was het weer lekker, waren de meeste vriendjes er nog en vermaakten de kids zich opperbest.
Nu de tweede week , merk ik dat ze het toch wel jammer vinden dat vriendjes en vriendinnetjes weg zijn, Erg veel samen spelen doe ze nooit echt, maar dat gaat zowaar redelijk de laatste dagen. 1 van de kids heeft Zen en mediteren ontdekt, een ander herinnerde zich opeens dat muziek maken toch vooral ook leuk is ,en nog weer een ander mag mijn naaimachine gebruiken en tovert mooie dingen daaronder vandaan , en ik probeer een pijnaanval weg te blazen ( het nare van regen , dan regent mijn lijf mee , doe mij maar weer 30 graden en een zonneke )

Vandaag ben ik maar met ze naar de stad gegaan , genieten , even op een terras gezeten , de markt bekeken een rond breinaald erbij aangeschaft en meteen een mutsje op de pen(nen) gezet
En dan nu hang ik uit , zo dadelijk nog een shirt ontwerp voor mijzelve zowaar knipen en wie weet nog stikken en uitproberen dan ........en dan met een boek lekker naar bed en hopen dat de koorts wat zakt ( dat doet mijn lijf ook , als het regent , koortsig worden ;-( van de ontstekinkjes ), heb al veel rode bessen en frambozen op , dus het zal wel los lopen

......................

Geen opmerkingen: