zondag, november 29, 2009

Hij is 15

en ik ben 15 jaar moeder ;)
5 jaar geleden kwam ik met zijn kleine broertje die net 5 werd deze week thuis op zijn verjaardag, 10 jaar werd ie toen en kreeg zijn mooiste kado ooit, een broertje.
Nu zijn er opeens alweer 5 jaren bijgekomen.
Een echte vent is het al, langer dan ik ben.

Vandaag is zijn dag ;-), wij lopen zijn kranten , hij krijgt een ontbijtje door Nina gemaakt , een shirt van Metallica, een Magic deck en een bosje Lyra potloden in bruintinten en groentinten en hij is BLIJ

En ik ook, de hoofdpijn raakt er wat door op de achtergrond ;-)
Ik verwacht, op een vriendin na geen visite en ben erg verbaasd als opa en oma met schoonzus aan komen waaien, die zouden op vakantie zijn, dus is er geen glutenvrij lekkertje.
En daar baal ik dan van, ik weet dat dat onzin is, maar toch voelt het zo.
Het was wel erg leuk, zo onverwacht toch nog wat familie op bezoek.

En heerlijk veel vrienden , wat heeft mijn zoon leuke vrienden ;) , ik vind het zo gezellig al die mooie jonge mensen in huis , bijzonder om te zien dat zijn vrienden van heinde en ver komen, elkaar niet allemaal kennen en dan samen zoveel lol hebben.
Hij geniet , mijn grote zoon, speelt Magic met zijn vrienden, eet de appeltaart , de tiramisu , de soep , de broodjes ...........
Het is gezellig !!

Hij is me zo lief, dit mooie kind, zo bijzonder.
Krachtig, wijs, en zo goed voor mij .
Dit kind maakte mij moeder en dat maakt hem weer zooooooooo bijzonder.
We zijn zo close soms , dat het bijna vreemd is , dan lijkt het net of ie nog steeds een deel van mij is en dan op een ander moment, is ver weg , ook mooi want dan zie ik hem vanuit een totaal ander perspectief, prachtig.

Ik ben zo blij en dankbaar dat ik voor dit mooie mensenkind mag zorgen.
Hij is als oudste altijd baanbrekend, alles doet hij voor het eerst ;-).

Lieve Rens, wat ben ik blij dat jij mijn zoon bent.

4 opmerkingen:

Sandra zei

Van harte gefeliciteerd met je oudste!! Hij is het kind dat van jou moeder maakte en dat blijft toch heel speciaal.
Ik wens jullie nog een fijne dag.

Annelies zei

Gefeliciteerd met Rens!
Ik loop m regelmatig tegen het (lange) lijf en je hebt gelijk: 't is een bijzonder kind (en dat is ie ;-))

Anoniem zei

wat zeg je dat mooi. Ik voel het precies zo, bij mijn oudste. Zo close en dan weer ver weg, los van jou. Zo hard op weg om man te worden, en soms zo nog dat kleine mannetje van vroeger. PRachig he, zó'n mooie puber.

Gefeliciteerd!

Jikkes zei

Van harte gefeliciteerd Rens en familie!!!