woensdag, november 18, 2009

te snel




De dagen zijn te kort , wie zong dat toch ook al weer .......iemand van het goede doel oid , geloof ik en zo voelt het idd , tis al woensdag 18 , mijn lijf het een tik van griep oid meegekregen en doet naast de gewrichtspijn die er altijd is , over al zeer , als of er keer op keer een wals over mee heen rijdt.
Er zijn 3 zieke kindjes hier, een van die kindjes is geen kindje maar een heel grote zoon ;-)
Ik heb veel liggen wat ik nog graag af wil , er zijn ook nog langlopende projecten die mijn aandacht vragen , niet alles loopt op rolletjes.
En dan merk ik dat ik meer uren in een dag nodig heb ;-)

Wel veel geverfd en gebreid deze week.

Ook twee ochtendjes RT werk gedaan , 1 ochtendje met een project aan de slag ( morgen)
Gisteren ook nog met de hele hut naar de tandarts geweest , vrijdag morgen eerst een vergadring , dan een lunch met een lief iemand , vervolgens naar Schoorl en aansluitend naar Bergen waar Merel optreed met haar klas , een djembee stuk dit keer .
Ik heb er zin in , echter er ligt ook nog een bergje naaiwerk ;-)
Ik ga dus nu maar aan de slag , anders komt dat nooit af ............

1 opmerking:

Annelies zei

Ik ken het gevoel ja. De dagne zijn veel te kort om alles af te krijgen wat MOET en dan ook nog wat tijd voor de LEUK.