dinsdag, november 10, 2009

Lieve Sinterklaas

Lieve Sinterklaas

Ik weet het, u bent nog onderweg, zaterdag komt u met uw boot pas in Hoorn aan en u heeft beloofd om zondag als ik jarig ben bij opa en oma in Bovenkarspel lang te komen op uw paard .
Toch schrijf ik maar vast, dan leest u deze brief misschien nog voor de grote drukte uit.
Ik had zowaar wat wensjes dit jaar , niet zo groot , maar ik zou ze graag in vervulling zien gaan.
Ik ben op zoek naar balans , balans in mijn leven , balans vooral ook in onze financiƫle wereld .
Ik ben ook op zoek , naar wat rust in het lijfje van mijn drukke baasje, meer inzicht in zijn "zijn" , wat maakt dat school hem zoveel onrust geeft ???
Dacht dat het iets externs zou zijn , maar begin meer en meer in gevoeligheid voor bepaald eten of misschien een mineralen tekort te geloven oid
Wie weet heeft u daar ook iets voor.
Misschien heeft u ergens ook nog wel wat betaalde klusjes liggen die krijgen wij ook graag cadeau en als u poppen zoekt of tassen of misschien een ander leuk cadeau , ik heb nog heel wat dingetjes die u misschien behagen.
En weet u nu ik toch aan het schrijven ben , ik kan u ook wat heling geven , dat hoeft echt niet duur te zijn , ik word al blij van gewoon genoeg , ;0)
En al schrijvende sinterklaas , bedenk ik me dat wij er vast wel uitkomen samen .
Die balans dat lukt wel he , dat komt vast wel goed , wat doosjes liefde en warmte erbij voor de kindjes en wij zijn weer blij.
Alvast bedankt hoor Sinterklaas, ik zal zwaaien en zingen zaterdag

Geen opmerkingen: