donderdag, november 19, 2009

vlijtig






Zo de Sint heeft me flink aan het werk gezet .
Op zolder had ie nog eea aan materialen die ie graag tot cadeau's getransformeerd zag.
Tot mijn schrik ontdekte ik dat is iets sneller dan gewoonlijk mag handwerken omdat allemaal op tijd af te krijgen , het is echter wel heel erg leuk om voor de Sint te werken ;0) het komt enkel gelijk met nog eea aan verzoeken, dus is het wat vol ;-)
Maar leuk wordt het , Sinterklaas had lijstjes met zulke gezellige wensen .
Die mag ik nu voor hem maken , zo leuk ;-)







4 opmerkingen:

Daan zei

Oooooooo Elly! die Tas! mmmm wat een heerlijke kado-en!

Marielle zei

Wat een gave tas, is daar een patroon van of heb je het zelf bedacht?

Daan zei

zo hee - wat een vlijt en kleurtjes! Krijg er plaatsvervangend zin in...

Suxes verder met je maaksels!

Jikkes zei

Dat zijn leuke tijden van het jaar.

Ik wens jou en de drie zieke kindjes beterschap!

X Maureen