vrijdag, juni 09, 2006

Het leven is wat je gebeurt

terwijl je andere plannen maakt , according to John ;-))

En idd , volgens mij zit het zo ;-))
Ik ben wat filosofisch deze week , denk en overdenk en kom er zomaar achter dat John zo'n rare kijk nog niet had op het leven

Er zijn vast maar weinig mensen die op hun 16e dachten dat ze nu ( rond hun 35 40 45 jaren ) het leven zouden leiden wat ze doen .

Zo ook ik , in de schaamte voorbij van Anja Meulenbelt , las ik over oa Avignon en zag me daar al rondhangen met Rens, mijn oudste kanjer.
Ik vind Avignon een prachtstad en wel hem zeker ook nog eens aan Rens laten zien, ik was er eerder wel alleen en met Rens en Ton ,maar toen was Rens nog maar anderhalf ;-))
Al mijmerend over dit soort details , merk ik dat ik zo anders leef dan ik zou willen en dus wil ik het roer om , wil ik wel die dingen gaan doen waar wij en eerder ik van droomde .
IK WIL HET ANDERS en ik ben de enige die het kan veranderen , dus gaan we daar aan werken , NU meteen ;-)) ( niet morgen maar nu zei ww dwayer )

Goh en dat soort overdenkingen op de vroege morgen ;-)) in de warme zon ;-))

Heerlijk die zon , die me alles doet vergeten ;-)) Geen vakanties meer in de regen , geen gemedder meer op plaatsen waar ik eigenlijk niet wil zijn.
We gaan genieten , van kids , van zon , van alles !!!!

Mooi .

Geen opmerkingen: