donderdag, juni 15, 2006

rare dag

Vandaag was een rare dag ;-))
De ochtend begon met een pijnlijk opstaan , nu regent het weer dus dat was niet zo heel raar , maar wel raar is/was dat mijn rechterarm het niet doet , ofwel nauwelijks en dat wat ie doet , doet mijn tot in mijn kruin.
Gelukkig bracht Ton de kids naar school dus het kon even betijen , er betijde echter niets ;-((
Met een extreem pijnlijk lijf reed ik dsu naar school om om 13.00 de kids weer te halen. Nina had echter bedacht dat ze wilde spelen en overleg daaromtrent duurt even ;-)).

Terwijl ik wachtte was Noa vast naar de auto en zette een muziekje op ;-((
En na een ruim half uur CD aan is de accu leeg ,bleek ;-((
Daar stond ik dan met een megazeer lijf , een slapende Heller in romper zonder buggy zonder telefoon of handtas met een auto die het niet deed ;-((
Dan voel je je een muts ;-))
Gelukkig was er een vader met diesel en dieselstartkabels en verstand van auto's , na even zoeken hadden we zowaar de accu gevonden ( waar zit dan ding toch in een bus ;-)) En jawel , hij startte ook nog . mmmmmmmmmmm ik kon die man wel zoenen en intussen Noa maar zanikken , maaaaaaaaaaaaaaam ik heb honger , maaaaaaaaaaaaaaaaammm ik wil naar huis ( jaja ik ook ;-)) , maammmmm ik moet plassen , maaammmmmm maammmmm maaaammmm.


Eindelijk konden we weer huiswaarts , maar even een flinke omweg gemaakt zodat de accu weer wat bij kon laden .

thuisgekomen wilde ik van alles , maar ik benniet veel verder gekomen dan het overhoop halen van mijn huis ;-(( kasten leeghalen giong wel , maar weer voldoen wilde mijn arm niet , waarom kan ik nou niet gewoon lekker rustig gaan zitten ..........

Mmmmm morgen weer een dag .

Geen opmerkingen: