woensdag, juni 07, 2006

vakantiegriep ???

Is het heerlijk vakantie hier hebbenn we allemaal keelpijn , op 2 na , koppijn ( mama en merel ) en de balen , allemaal , we wilden lekker leuke dingen doen ,niet thuis hangen .........wandelen fietsen , dat ston op het programma.

Mijn hoofdpijn is verklaarbaar , feeststress ( mijn jongste zussie gaat trouwen ) centenstress, naaistress .

Ik heb de voorraadkast maar een opgeruimd en de rest van de week eten we bruine bonen, daar hebben we nog wat van , komkommer erbij daar halen we het eind van de week mee en dan maar vertrouwen dat ik eea verkoop de komende dagen en dan leven we verder.
Ik weet dat het ooit anders wordt.
Ik vind alllen deze periodes zo moeilijk
Maar goed , gelukkig heb ik dit blog om tegen aan te kletsen .....

1 opmerking:

Irene zei

Bruinebonensoep met rijst is echt overheerlijk, Elly!!!