woensdag, oktober 25, 2006

24 10 2006

En dan is 10 , mijn heerlijke kind .
Merel verjaart en dat doet ze heeeeeeerlijk . Ze geniet , dol op de aandacht die er dan in overvloed is . Ik zie haar opbloeien als een moie roos die water krijgt en de zon op zijn blaadjes voelt .
Helemaal haar dag , zo lekker verwend .
Er was veel visite ;-)) en zij vond het nog wat weinig , lekker kind , ze lijkt op mij.
En wat is ze gegroeid , mijn mooie Merel en dan bedoel ik niet in lengte of breedte ;-).
In de ochtend visite van grote mensen en een paar kindjes , in de middag eropuit met vriendinnen en daarna heerlijk eten en nog weer visite , ze genoot er zo van , zo mooi om te zien.
Zo gesloten als ze lang kon zijn met anderen om haar heen , zo open is ze nu , prachtig.
Ze heeft ook heerlijke cadeau's gekregen en het mooiste moet nog komen , de eenwieler , hij is onderweg .
Ik word er nu al blij van als ik denk aan hoeveel plezier ze daarmee zal hebben en dat ze dan niet moet hoeft te wachten op een leenfiets ;-)) .
Het was een gave dag , met leuke visite, in de ochtend was ik zo gespannen als een veer ( er ligt nog heel veel werk op mij te wachten ;-( ) , maar in de loop van de dag kon ik dat wat loslaten ;-)).
Het grieperige verkouden gevoel bleef , maar mag althans de pret niet drukken ;-)) . Nina had het wat moeilijk met haar zus zo in de belangstelling, ik geef haar vandaag maar wat speciale aandacht ;-)) en wat heerlijk dat het vakantie is .
Op naar de volgende verjaardag ;-)) die van mijzelf dit keer ;-))

Geen opmerkingen: