donderdag, oktober 19, 2006

I have a dream

jaja ik heb een droom , niet eens zo een grote maar het lijkt wel een onmogelijke ;-))
Mijn droom is gewoon meer met vrouwen doen , meer koffiedrinken, theedrinken , gezellig zijn samen , wandelen etc...
Ik wil een hangplek voor mensen ( moeders denk ik ).
Ik merk dat ik het mis , dat samen zijn , veel vriendinnen en bekenden werken eeuwig ( dwz zo lijkt dat voor mij ;-)) In de ochtend , als ik zin heb om met Heller er lekker even op uit te gaan , naar iemand toe te gaan , lijkt iedereen wel weg , of net terug oftewel geen tijd , en dat vind ik jammer.
Vandaar mijn idee , een hangplek voor mensen ;-)))), moet lukken toch .

1 opmerking:

Chocoladevla zei

Ik stel voor: in Emmen!!!!!

Lijkt me cool, gezellig. Misschien niet helemaal praktisch maar voor praktisch moeten we chatroom gaan inrichten vrees ik, alleen digitaal is de afstand te overbruggen :-S.

Dikke knuf, je mede-hangjongere :-P