zaterdag, november 25, 2006

25 11 en Heller die is jaaarig

EN dat is ie , wat kan een kind toch genieten , zoooooooooo mooi .



In de vroege ochtend voel ik zijn lijfje tegen me aan kruipen , zijn warme kleine handjes frutsen wat in mijn haar. Ik draai me om en kijk in zijn lieve oogjes , jij bent jarig , fluister ik .
Hij kijkt me met slaperige ooogjes aan , wat is dat nou he jarig , dat weet ie nog helemaal niet , met een lachje zoekt die de borst , drinken en dan pas wakker worden .
Ik lig te genieten van dit mooie mensje, twee jaar is ie nu al hier .
Hij kwam zo mooi , de bevalling was zo een mooi momnet van contact , dat contact is er altijd gebleven , ik en Heller , samen zijn we , echt samen .
Mijn lieve lachende peuter , ik lees hem als geen ander , hij is zoooooo gaaf.
Ondernemend , blij , altijd blij , maar soms ook wel even verdrietig en dan na een kus of een knuffel weer blij .
Een cadeautje weer , dit kind . Zo fijn dat ie hier bij en met ons wil zijn.

De andere kinderen komen een voor een de kamer binnen , de cadeau's worden gehaald , er wordt gezongen , en Heller geniet, zijn cadeau bevalt , bij allemaal wel ;-), een mooie muziekboom zoals dat heet.
En een gehaakte bal , en een treinfluit en een mooie muts die Merel voor je maakt en dan ontbijt . En dan visite , de buren en opa en opa , de buurtje nemen spaarpotvulling mee , opa en oma sokken .
Dan ga jij lekker met papa naar buiten, en mama kletst nog wat met oma .
Opa en oma gaan weer naar huis , de buurtjes op ziekenbezoek en wij gaan even lekker wat voor ons zelf doen tot de rest van de visite komt. Er komen in de middag nog aardig wat mensen ( waaronder je tante uit IJsselmuiden met heerlijke cadeau's ) , jij valt in slaap om een uur of half 4 , je bent zo moe , zo moe , in bed slaap je lang door. Annelies komt nog langs en die ziet je helemaal niet , je slaapt al als ze komt en je slaapt nog als ze weer weg gaat. Jammer.
Als je weer wakker wordt is het eigenlijk wel al heel erg tijd om te gaan eten ;-))
Eerst mag je je cadeautje uitpakken , je cadeautje van Annelies , woooowwwwwwww , dat is leuk , een DVD van jouw favo hondje , Dribbel .
Samen met Noa op de bank geniet je ervan terwijl ik soep maak.

Wat een mooie dag , wat heb je pret gehad , de balonnen , de slingers , de taart ....alles vond je mooi .
Heerlijk kind, ik hou zo van jou , van je broer en van je zussen .......

ik zou graag foto's plaatsen maar dat mag weer eens niet van blogger ;-((((

2 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Heerlijk die ukkies van 2 jaar. zo genieten!! Van harte gefeliciteerd Elly. Over een maandje is Vera ook aan de beurt om een echte peuter te worden!! Lief verslag!

Elly

Marielle zei

Van harte gefeliciteerd, met jullie mannetje. Wat een heerlijk verslag van een feestdag