vrijdag, november 17, 2006

leuke dag ;-))))))

Vandaag was het een leuke dag ;))))
Mijn magische bol arriveerde , wat een liefie






En de bloemenvrouw ;-)))) kwam langs en bracht en passant ook nog wat kast en koelkast vulling mee en nog een lief verjaardagskadootje .
Ik zat net weg te dippen met wat naaiwerk , dus dat was erg gezellig. Samen even thee gedronken , lekker , daar wordt ik nou helemaal warm en blij van , van dit soort gebaren . Het zijn deze mensen die de wereld mooi maken , ik hoop dat ik over een paar jaar hetzelfde kan doen voor anderen , lieve leuke en lekkere dingen langsbrengen



2 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Het is je zooo gegunt Elly, geniet er maar lekker van!! Heerlijk zo'n onverwacht bezoekje!!

Elly2

Irene zei

Meid, het is je zekers te weten van harte gegeund.
Heerlijk toch om eens even lekker in de blommen gezet te worden?

Lieve groet
Irene