woensdag, november 29, 2006

29 11 en dan is ie 12

12 is ie, mijn oudste vent.
12 jaar moeder ben ik , dat vieren we altijd samen.

Mijn zoon en ik , hij zijn verjaardag ik mijn moederschap.

Bijzonder is ie, dat kind wat mij moeder maakte .

De band tussen ons is ook speciaal, dat realiseer ik me juist op een dag als deze weer zo goed , het is zo bijzonder moeder worden , dat het dat kind wat je moeder maakt ook iets extras meegeeft.

Prachtig vind ik het, dat wat wij delen .
Prachtig ook zijn vertrouwen, gisteren weer zo vertaald naar de praktijk toen ik zijn haren mocht knippen , wel een centimeter of 10 mocht ik van zijn lange blonde lokken afknippen ;-)) .

Vanmorgen was ie zo mooi , nieuwe broek en trui, nieuw haar, een mand vol fruit ( traktatie ) en zijn kleine broertje dapper naast hem , dan voel ik me zooooooooooo trots.
Blij ook dat hij mij als moeder koos .



Vanmiddag is ie Piet , op uitnodiging van de plaatselijke kindervermaaksdinges Hocus Pocus . Het partijtje schoven we dus maar vooruit ;)).

En vanavond komt oma nog, hem even feliciteren .

Het is weer een heerlijke dag, stukken minder koud dan toen Rens zijn intrede in deze wereld deed ;-))
De zon schijnt en het is onnatuurlijk zacht , ik geniet er maar gewoon van ;-))

2 opmerkingen:

Annelies zei

Nog maar een keer GEFELICITEERD!!

Unknown zei

We zijn alweer verbonden Elly. Niet alleen door 7 oktober, als mijn oudste verjaard en jij een keertje exstra door mijn gedachten komt, maar ook op deze dag. Jouw oudste 12? Mijn tweede 5!

Gropet. Britt