woensdag, augustus 01, 2007

1 augustus 2007





Het weer is heerlijk , de zon schijnt zalig ......en ik heb de blues in mijn lijf .
Mijn been wordt met het uur pijnlijker en warmer , binnen 24 uur verwacht ik toch wel verbetering , hij ligt nu al een dag op een stoel en we hebben al 3 pillen AB op , er al een natte koele lap opgelegd ..........
Ik wil naar het strand , naar de zee en nu wil mijn beentje effe niks ;-((
Daarbij opgeteld zeurdozen die zelfs van dingen die ze gratis van me kunnen krijgen precies willen weten of alles wel als nieuw is ( ja mag het heben hoor , je hoeft het niet aan te nemen , als ik iets aanbied hoef je geen ja te zeggen , nee is ook prima )

Het schilderen van de huiskamer gaat mega veel trager dan ik had gehoopt ;-(((( en nu ik helemaal op mijn gat moet zitten schiet het echt niet meer op ;-((
En daar baal ik van en niet zo'n beetje ook . Er is nog zeveel meer te doen , maar goed ik zei het al , de zon schijnt ;-)) dus ga ik er maar het beste van maken en lekker in de tuin zitten met het beentje omhoog en een boekje lezen ;-))
Dan zie ik niet dat de kamer een bende is en het schilderwerk niks opschiet ;-)) en lijkt het net of ik op vakantie ben toch ?????

Geen opmerkingen: