zondag, augustus 26, 2007

Prachtfeest

Een prachtfeest was het gisteren , het huwelijk Stefan en Barbara op sjamaanse wijze , ik heb een heerlijke avond gehad .
Het weer was geweldig , lekker zwoel en ik heb heerlijk gedanst.
Het was ouderwets gezellig , een vorm van gezellig die ik toch wel erg mis , lekker swingen en chillen met meiden ( vrouwen OK ;) )
De ceremonie was mooi , ontroerend ook .
Beide hadden zo een mooi stuk voor elkaar .
Ik was ook ontroerd door de vrienden van hen die de ceremonie meeverzorgden.

In de tuin stond een gave Tipi , een supergrote ;-)) daarbinnen een vuurtje en eromheen matrassen en dekens om lekker op te zitten, buiten in hun megagrote tuin ook her en der vuurtjes in korfjes en allemaal lieve leuke blije mensen .
De muziek van lekker , dj's Begt en Harry weten hoe ze een feestje moeten bouwen.

Kortom om een heerlijke avond die ik graag nog eens over zou doen ;-)

1 opmerking:

Irene zei

Geen idee wat ik me voor moet stellen bij een huwelijk op sjamaanse wijze, maar het klinkt vrij, open en eindeloos.