woensdag, augustus 15, 2007

tsjaaaaaaaa wat zal ik eens pennen

Er is niet zoveel nieuws , ik heb nogal last van mijn lijf , maak me vast te druk maar jaaaaaaaaa, tis vakantie dan heb je dat .
Morgen volle bak , behalve mijn zus en haar kids heeft Rens ook nog een bergje vrienden uitgenodigd voor een kamerfeestje in zijn minikamer die ie zomaar helemaal heeft opgeruimd voor de gasten ;-)
Kwam ie weer heel wat verloren gewaande zaken tegen ;-)))
Vanmiddag zijn we even over de kermis gelopen , het liefst had ik hem gemeden , maar de kids wilden zoooo graag , goede afspraken gemaakt over nergens in etc en toen gegaan ;-)) We hebben evengoed lol gehad , een vriendin trakteerde de meiden op een paar rondjes attraktie , geweldig mens .
Het was lekker weer en ik genoot toch wel .
En nu weer even naaien als het lukt , er wachten nog wat poppenmoeders op een pop en nog wat feestbeesten op een nieuw jurkje dan wel tuniekje van mijn hand.
Aan de slag dus maar , we hebbe wat feesten in het verschiet ..........

4 opmerkingen:

Annelies zei

Goh, het is hier juist lekker rustig. Kees is met wat vriendjes aan het gamen en blijft daar slapen ;-))

Elly zei

Slapen ????? Nou nee , dat heeft ie niet gedaan ...........

Annelies zei

Vandaag wel...
Hij ligt in bed of op de bank en slaapt de slaap der rechtvaardigen...

Elly zei

hihi , Rens heeft ook van 14.00 tot 17.00 lekker geslapen ;))
Hij vond het niks zo een wakkere nacht , volgende keer wil ie gewoon slapen ;)))).
Dat zal de herfstvakantie wel zijn , moeten de gasten maar verdeeld door het huis slapen ;-))