zaterdag, augustus 25, 2007

weekje druk ;))

Zooo dat was me wel even druk , het einde van de vakantie manifesteerde zich wel erg wreed ;-))
Iedere dag weer vroeg op , van alles doen en PRACHTIG weer ...nouuuuuuuuuuuuuuuu dat wilde ik de 6 weken ervoor zo graag .
Het was wel drukker dan druk hoor ,alles weer naar en route , incl me .
Kindjes naar school , papa werken en mama cursus/studie/naaiwerk/verven/en op en top Heller's vermaak zijn ;-)) .
Voor hem was het ook afkicken na weken brusjes om zich heen , gelukkig was Rens nog thuis .

In de loop van de week zijn alle jonge poesjes voorzien van een nieuwbaasje op 2 zwartwitjes na , 1 dametje en 1 waarschijnlijk een meneer zoeken nog een nieuw thuis .
De kinders moesten geloof ik erg wennen aan het schoolritme, mijn oudste dochter ;)) had een humeurtje waarvan zelfs een grote vent een blokkie om zou gaan , brrrrrr.
De hond heeft ook de stressmaloteritus weer helemaal te pakken en keft me helemaal gek , ook thuisblijven lukt weer niet meer zonder de buren gek te blaffen , dat wordt het volgende werkpunt ;-(( omdat er weer uit te krijgen .( wie weet helpt Quantun Touch bij hem )
Ik ben blij met mijn yoga en ademoefeningen , daardoor blijft het dak gewoon zitten waar het zit en ben ik enkel wat humeurig zo af en toe ;-))

Verder merk ik dat ik echt baal dat we weer naar school gaan ;-(( , ik heb dan gewoon zo ontzettend veel meer pijn , de hele vakantie was ik haast pijnvrij en terug in een ritme wat me niet past is het er weer ;-((( . Dat is normaal en hoort er allemaal bij, maar ik baal er wel van.


Over naar de leuke dingen , ik ga zo dadelijk naar een bruiloft , een sjamaanse bruiloft en ik heb er zin in ;-))

Geen opmerkingen: