dinsdag, augustus 21, 2007

popje maken ????

Herfst/winter 2007-2008

Poppen

5 avonden zandbaby 4 avonden grote kabouter, lijs, babypop 3 avonden slappe pop, fleurtje kleine kabouter kosten € 17.50 per avond inclusief materiaal.
Data: woensdag 26 september, 3 oktober en 10 oktober.

Kabouter/pompoendag.
Zaterdag 29 september kan je een kabouter- of pompoen gebeurentje maken , een hersttafereeltje zeg.
Een kabouter en wat kabouterkinderkens of een pompoenhuis en pompoenvrouw.
Kosten: € 40.--. Incl materiaal

Kerstgroepje maken.
We maken een kerstgroep van tricot, vullen met schapenwol en kleden aan met lapjes die kleding ;-)))) worden
De kerstgroep wordt een groep, waar je mee spelen kan , zacht .
Voor het maken ervan is een reeks van dagen en avonden nodig ( ik ga uit van 8 tot 10 ), dat kan in overleg , of op de donderdagen die ik altijd reserveer voor naai en poppen werk , of op de avonden onderaan dit kopje . In principe maak je 14 poppen /dieren te weten Jozef , Maria , Jezus , 3 herders , 3 schapen en 3 koningen , een ezel en een os, wil je ze allemaal maken dat betaal je 125 euri ineens. Kies je voor enkele avonden en een deel van de popjes dan is de prijs daaraan gerelateerd .Ik reserveer ook de volgende woensdagavonden voor mensen die een hele groep willen maken.
Woensdagavond 24 en 31 oktober,14 en 21 november 28 november en 12 december



Hoedje petje mutsje slofjes maken
Op zaterdag 8 september en op 20 oktober kan je een muts hoed pet of sloffen komen maken . Genaaid van wollen stof of andere naar keuze .
35 euri per dag


Wolvilten op zijde .
Prachtige sjaals maak je dan , het materiaal voor 1 sjaal is bij de prijs inbegrepen
Zaterdag 19 januari en zaterdag 9 februari
50 euri incl materiaal

Er is altijd de mogelijkheid voor een luiermaak workshop , ook naast een andere cursus of workshop .
Ook haak en breiworkshops worden gegeven in overleg

Al het aangebodene , kan je ook bestellen , dan maak ik het voor je , prijs en levertijd in overleg

De cursussen worden gegeven in Zwaag

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ik zou BIJNA in de verleiding komen voor het kerstgroepje (je kent mijn afwijking ;-)). Maar nee, ik weet van mezelf dat ik dat gefrut helemaal niet leuk vind...

Marga zei

Oh, die kerstgroep zou ik ook zo graag maken. Maar 1 uur en 3 kwartier rijden naar Zwaag is toch echt teveel van het goede. Helaas.
Succes met je groepen!

Anoniem zei

Oh, die pompoenen en kabouters zijn gevaaaaarlijk leuk... maar helaas dat gaat nu niet lukken. Voor mezelf komt er een druk workshop seizoen aan. Wellicht later nog eens een keer.... Kerstgroep idem, lijkt me fantastisch!

Anoniem zei

Het heeft niks met het knutselen te maken maar hebben jullie lekker gewinkeld in Albert Heijn? :)
Ik kwam jullie tegen (heb alleen niks gezegt, beetje verlegen :$)

xx Myrthe