dinsdag, augustus 28, 2007

zo maar een dag

05.45, de wekker gaat
06.05, ik stap onder de douche
06.15, ik ben gekleed op weg naar beneden
06.20, goedemorgen Rens begroet ik mijn zoon die net de hond aanlijnt om hem uit te laten , ik ga naar de keuken en maak ontbijt een broodjes voor hem , voor naar school.
06.45, Rens is terug en samen eten we wat , ik maak koffie en Rens gaat Heller wekken en aankleden
07.00, Ton is wakker( nou ja, hij is uit bed, wakker dat komt later pas ) en gaat de meiden roepen ,
07.15, Ik stap met Rens en Heller in de auto en ga naar Bergen.
08.00, Bergen is in zicht , vrijwel zonder verkeersobstructies
08.10, we stappen uit en Rens gaat naar school , ik haal mijn fiets uit de auto en vervolgens Heller en stap op de fiets naar Bergen aan Zee
Na een heerlijk fietstocht waarbij we onderweg veel prachtige paddestoelen tegenkomen arriveren we om ongeveer
9.15, op het strand. Het is er heerlijk rustig ;-)), voetballen met Heller , we krijgen gezelschap van een duits meisje met haar oma ;))
10.15, koffie drinken met die oma en leuk babbelen en dan weer terug naar Bergen fietsen
11.00, terug in Bergen meegewerkt aan een levend standbeeld , een opdracht van een schoolklas op kamp daar , leuk ;))
Nog even naar de hertjes, Heller vind ze geweldig, wat windowshoppen, paps bellen of de dames nog in zijn schema passen ;)), naar Rens zijn school nog wat admi regelen en om
12.10, weer richting Hoorn .
13.00, ik ben weer thuis , zak in een stoel in de tuin en eet wat ;-)) Heller slaapt , Rens kaft zijn boeken.
13.30, daar is Ton met twee dames , hij geeft ze snel aan mij en gaat weer naar zijn werk.
15.00, Heller wordt wakker .

de rest van het programma ziet er zo uit , nu, half 4 heb ik Nina en Rens richting ortho gestuurd.
Om 17.00 moet Noa zwemmen , om 17.30 Nina , om 17.45 breng ik omdat we toch al onderweg zijn L.... even naar huis .
Om 18.30 moet Merel zwemmen , om 20.00 begint er een ouderavond ergens daartussen eten we en na 20.00 heb ik pas tijd om kids in bed te doen , mijn huiswerk te maken en eea te naaien , dat wordt een latertje ;-)) vanavond, gelukkig gaat Ton naar de ouderavond anders kreeg ik echt de hik ;-)))
Maar tot nu toe is het een heerlijk dag , ik geniet ;-))

1 opmerking:

Annelies zei

Heerlijk, zo'n verplichte strand-voetbalwedstrijd om de tijd te doden! Ik was ook altijd (uhh.. meestal) niet rouwig dat Caroline heel in Heerhugowaard naar de ortho moest. De orthodontist zat nl tegen een heel gezellig winkelcentrum aan. Verplicht een half uur shoppen! (Da's erg ;-))