zaterdag, augustus 09, 2008

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr

Ik ben BOOS , met hoofdletters.
Dat was ik al een beetje deze week , maar nu heel erg.
Wat is het geval .
Een poosje terug ging mijn PC kapot echt zo kapot dat er nu helaas geen reden meer aan was ,zelfs niet door mijn hubbie die toch echt wel veel kan.
Dus besloten we na een lang beraad dat het er nu toch echt van moest komen , alle noodpotjes erbij , een donatie van een lief iemand en wij kochten ene nieuwe PC .
Rens gelukkig , kon ik eindelijk normaal aan de PC gaan werken straks, ik blij, kan ik eindelijk mensen gewoon terugmailen en al die andere dingen doen waar ik de PC voor gebruik.

Teleurgesteld waren we dan ook toen eea niet bleek te werken , dat verwacht je toch niet van een nieuw systeem, manlief die toch erg veel met PC's etc werkt , bakte er ook geen brood van en de PC ging terug , er werd iets vervangen en dan moest ie het doen , nou echt niet dus ;-((
Wij nu toch wel meer geirriteerd dan de eerste keer duidelijk gemaakt dat we NIET blij waren met dit gedoe .
Dat begrepen ze en we zouden ene heel nieuw systeem krijgen , jaja

Manlief had inmiddels geregeld dat ik zijn werkhok wel online kon zijn , maar verder kan ik niks. Geen foto's uitlezen , geen studie materiaal inkijken , niet bij mijn webshoppie , niet bij mijn borduursoftware, niet mailen etc etc.
Daar ga je echt niet dood van , maar is erg lastig , mega lastig.
De vakantie is nl afgelopen ;-)) en er ligt veel werk te wachten.

Vandaag konden we dan eindelijk het nieuwe systeem ophalen , blij waren we , tot net , het werkt NIET, het geeft weer dezelfde problemen als het eerste systeem .

Maandag gaan manlief maar weert terug, ik ga niet mee, ben te boos, te verdrietig, te teleurgesteld .
Ik dacht de PC wereld een OK winkel was , maar ga daar zeker door wat ik her en der van derden hoor nu toch aan twijfelen, dit verhaaltje wordt vervolgd .

Geen opmerkingen: