zondag, april 12, 2015

12 04 2015 zondag in Villakula

Het is een zonnige zondag in Villakula, een zondag waarin we straks fijn naar een musical in Wognum gaan, een zondag waarin de ochtend vrij chaotisch verliep met  wassen die opgehangen wilde worden in de tuin, een grote zoon die met zijn vriendin de hele morgen dubbel lach van het lachen on niets, een kleine zoon die vond dat we nu maar eens wat leuks moesten gaan doen ;) en stoppen met huishouden, een man die zijn koffer voor de business-trip naar Duitsland aan het pakken is/was, twee grote dachters die de sportschool gaan bezoeken en een jongste dochter  die vandaag geen zin in haar folderwijk heeft ;)
Me myself pakt de tassen voor het grote buitenleven, heerlijk maanden lang buiten zijn, en tussendoor ook nog afreizen naar diverse festivals.
Het gevoel is er nog niet, maar ik weet dat dat komt, als ik er eenmaal ben ( we er eenmaal zijn ) en hopelijk is de badkamer dan af als de zomer weer voorbij is haha, het voogende verbouwproject is de keuken, daar had ik in mei mee willen beginnen, echter ik wacht tot ML de badkamer af heeft denk ik, ben nog op zoek naar een ondersteunende klusser die handige ideeen heeft met hout wat je zoal kan vinden en krijgen. ( budget is nl 0 )
Voorlopig blijft het echter bij plannen, rustig aan doen en niet meer dan wat er zich zoal dient is voor de komende maanden  het advies , genieten van het natuurproject van kleine zoon  ;) tuinieren en zo dadelijk dus naar een leuke musical en daarna eten bij een lief dinnetje , een heerlijke zondag ;) .


Geen opmerkingen: