zaterdag, april 18, 2015

18 04 2015 Zaterdag , ( deed ik niets wat ook wel later mag )

 deze week maakte ik een heerlijk omslagdoek af waar ik al voor de winter mee begon , alle haakwerken van voor de winter worden langzaam afgemaakt ;) in de rust van mogen zijn lukt het , met dit heerlijk weer laten mijn handen het toe , zo fijn !!!
De doek is gehaakt van 5 bollen Katia Azteca, ik heb nog een beetje over ;)







 Ik startte uit een fijn boek ook een nieuw project  ( lang leven boekenbonnen die ik altijd nog wel ergens heb )  van zachte witte wol die ik al weer wat jaartjes terug  kocht voor mezelf ;) en waarvan ik nu niet weet of ik de doek die er van komt wel houden wil, dat zien we wel, kado doen oid kan altijd nog . Het patroontje is leuk !! en komt uit het boek Puur haken van Maaike van Koert . Het schiet ook lekker op , ik haak de zachte wol op naald 6 en dat geeft een mooi open effect .

en zo zittend in de zon, is het leven heel ok, niet nadenken over wat er verder is en wat nog moet, er moet helemaal niks ;0) vandaag .

Geen opmerkingen: