maandag, april 13, 2015

13 04 2015 maandag ( en de zon schijnt ;) )


Het is maandag, Ton is afgereisd naar Duitsland, cursus voor zijn werk, heel vroeg ging ie al weg en natuurlijk was ik wakker  ;) , het minste geluid wekt me al dus een man die de laatste dingen nog in zijn tas moet stoppen zeker ;) , dag dag zwaai zwaai tot later deze week.

Normaal is het niet zo vreselijk een dag of wat ML loos te zijn, de huidige situatie maakt het echter minder fijn.

We maken er maar het beste van, heerlijk met de hond gewandeld vanmorgen, mooi gesprek met theevisite die meteen wat helpen kwam, nagenieten van gisteren, met kleine zoon naar een leuke musical in Wognum geweest en daarna lekker gegeten bij een lief dinnetje wat heerlijke mosselen en kabeljauw had klaargemaakt , zalig !!

Zopas kleine zoon verhalen verteld uit de Noorse mythologie en een stukje uit de Edda voorgelezen, hij tekent nu Thor ;) , en schrijft er zo dadelijk zijn eigen verhaal bij, heerlijk kind van me.






En nu mijn passie de ruimte geven , voor het eerst sinds jaren heb ik weer een hoed op het blok gespannen, veel stoom en veel en stevig trekken en hij zit erop ;) nu drogen en dan de rest toevoegen, heerlijk om te doen .
Als ie wat verder gevorderd is, komen er foto's ;)






Geen opmerkingen: