zaterdag, juli 29, 2006

29 juli 2006

Wat een dag ;-))....... om te beginnen heb ik uitgeslapen , haha wat ik nooit niet doe , lukte nu wel ik was pas om half 10 wakker ;-)), raar maar waar . Ik had vannacht wel lopen spoken , maar toch dat gebeurt vaker .
Het was niet echt handig , want er stond een tochtje naar Alkmaar op het programma, en als ik om tien uur opsta, duurt het nog wel twee uur voor ik ook daadwerkelijk op pad kan ;-))
Terwijl ik net wakker een kopje thee nuttigde , werd ik door een gruwelijke krijs naar de bewoonde wereld geflitst, Rens krijste , als een iemand die gruwelijk pijn had , oeiiiiiiiiiiii ik meteen op scherp naar buiten gerend en daar zat mijn grote vent op de grond , geveld door een onderdeel van zijn fitness( roei ) apparaat.
Bij het in elkaar zetten was er iets niet zo goed gegaan, en een enorme metalen buis op zijn hoofd geland , een gruwelijk grote bult op zijn voorhoofd was en is het gevolg . Ik was boos ( hij mag niet alleen aan dat apparaat zitten , dat moet Ton begeleiden) en onegrust , het was een echt angstaanjagende buil .
En Rens had pijn , veel pijn.
En dan moet ik ook huilen , huilend heb ik zijn buil met arnica ingesmeerd en hem vastgehouden .
Vervolgens toen we beiden weer een beetje "bij" waren , hem naar de kamer gebracht en op de bank neergevleid ;)). Zo een megaknal op je bol geeft toch meestal wel een hersenschudding.
En toen dus maar de plannen aangepast , ik "moest"naar Alkmaar , had er wat afspraken , maar een middagje met Rens was nu niet zo'n goed idee , Rens bleef dus maar thuis en in plaats daarvan gingen Merel en Nina mee en Heller , maar die gaat altijd mee ;-))
In Alkmaar snel de afspraken afgewerkt en toen met de meiden gewoon lekker over de markt sjokken , op tijd een plasje etc gedaan bij de gelegenheden daarvoor ( wat zijn er daar weinig van in Alkmaar ;-(( op de winkelroute )
De middag vloog om , we hadden nog plannen wat winkels van binnen te bekijken , maar dat is niet gelukt.
Het was erg gezellig zo met 2 van de dames op pad ;-)).
We hebben lol gehad ;)), op naar morgen

2 opmerkingen:

Annelies zei

En hoe is het met Rens ondertussen?

Elly zei

formaat teniisbal is formaat ei geworden en hij voelt zich rot