maandag, juli 24, 2006

Lutten , wat een mooi dorp ;-))


De afgelopen zaterdag en zondag was ik met Rens en Heller gast in Lutten .
Zaterdagochtend nam Annelies ons mee in haar auto richting mede ggm-er Heidy.
Na een heerlijke rit ( mijn vakantierit ( Ommen ) , leuk om dan ook dat vakantie gevoel te voelen komen ;-)) kwamen we na ongeveer 2 uurtjes rijden aan in Lutten .
Het huis waar we gast waren bleek prachtig groot , de tuin een soort kasteeltuin , prachtig !!! Allemaal tuintjes die samen een supertuin van naar schatting twee voelbalvelden was,Rens was meteen gelukkig ;-)).
Bij aankomst bleek Judith er al te zijn met man en kids , Marrigje sierde de keuken met haar kookkunst samen met haar keukenhulp.






Heidy's huis, is een huis waar ik me meteen thuisvoelde , de stijl , de kunsthoeken , de sfeer , de mensen , heerlijk .
Ik heb genoten , van de gesprekken , van de mensen die er woonden ( wat hebben jullie leuke zonen !!!!, bijzondere mannen , mooi !! ) , van de mensen die er kwamen , van de tuin , maar vooral van de sfeer , de manier van omgaan met elkaar , zo lekker ontspannen , zo gezellig !!


Het was fijn om bij jullie te mogen zijn , ik kom graag nog eens terug ( ;-))) en Rens ook ) .

Geen opmerkingen: