zondag, juli 16, 2006

zomerhoofd ;-))

Ik heb een zomerhoofd ;-)) helaas moeten de kids nog een weekje naar school en het wordt WARM , 31 graden is de verwachting zag ik op de knmi site .
Ik moet ook nog eea aan naaiwerk verzetten , maar heb zo;n zin in vakantie , in lekker liggen met heller knuffen , niks doen , gewoon zijn ;-)
ook moet ik nog wat administratieve dingen regelen , het kost me echter moeite me te concentreren en de tijd lijkt te vliegen , kijk ik even niet op de klok en hup we zijn uren verder . Ook vergeet ik steeds meer , steeds meer , ik lijk wel dement ......
Zomerhoofd .........

Elly

2 opmerkingen:

Annelies zei

Kom op meid.. één weekie nog...
Hier hebben ze vrijdag al om 12 uur vrij, dus nog maar 3 hele + 2 halve dagen = 4 dagen school....

Anoniem zei

Heeee liefje ..
Ik heb geen tips..want ik heb er zelf ook 1...een zomerhoofd dan he.
Djemal gaat nog 2 hele en drie halve dagen en Alan en Izar nog 5 halve....en dan VAKANTIE !!
Geen wekker , geen rennen , geen moeten .,......

Petrouchka