dinsdag, juli 11, 2006

..............

Moe ben ik , doodmoe , de benauwde hitte haalt me onderuit , ik kan goed tegen warm , maar helemaal niet tegen benauwd en in mijn huis is het benauwd nu .
Ik slaap in de nacht slecht , Heller ook .
Ik omdat ik verga van de pijn in mijn rechterschouder, een fikse ontsteking legt de boel daar lam , ook piekeren is nou niet echt bevorderlijk voor fijne nachten en piekeren doe ik teveel de laatste weken .
Heller omdat ie voelt dat mama haar draai niet vindt

Er maalt van alles door mijn hoofd , maar voornamelijk gedachten over de toekomst , hoe ik bepaalde dingen ten goede kan keren , hoe ik energieën kan leiden , kan laten stromen.
Ik zie het wel , maar kan er nog niet goed bij , snap wat ik anders wil , maar het keren kost tijd.
.

Ik verlang ook naar de vakantie , pfffffft wat wil ik graag even los van de structuur , even vrij zijn , even niets moeten maar lekker genieten van elkaar , lekker spelen met de kids .
En in de avond me mee laten drijven op hoe het gaat zonder in mijn achterhoofd dat fluisterende stemmetje te horen , ze moeten naar bed , morgen is het weer vroeg dag .

Ik ben vast geboren als nomade , het valt me nl onnoemelijk zwaar een huis te onderhouden , zopas heb ik erg lang met de belastingdienst getelefoneerd, het resultaat is niet Top maar ik kan er mee leven .Het houd echter wel in dat er behoorlijk wat plannen gewijzigd moeten worden , het zij zo .Het zwaarst vind ik het om dat aan de kinderen mee te delen , dat dingen waar zij naar uitkijken niet doorgaan waarschijnlijk , maar harder dan ik nu loop kan niet en wil ik ook niet , het is zoals het is .
Teleurstellend dat wel , temeer omdat ik zooooooooooo moe ben , moe van alsmaar dat regelen, zoeken naar mogelijkheden , het komt wel goed , maar wanneer , steeds als het lijkt of het klaar is nu , komt er weer iets waar we niet over gepiekerd hadden dat dat ook nog kon.
Wat was het leven heerlijk simpel toen ik student was ;-) , wat een plezier , geen cent te makke , maar wel altijd lol en ik merk dat ik dat mis , de lol , de onbezorgde fun , …………
Het hangen , het gewoon doen …………

Geen opmerkingen: