dinsdag, mei 22, 2007

Nog 4 nachtjes slapen ........

en dan wordt Noa dus 6 ;-))
Noa Thaisa Gwynneth , haar namen waren ons al vertrouwd , nog voor zij in deze wereld het licht zag.
6 jaar wordt ze al weer , het meisje met de mooie naam , Noa ( troost rust en ook wel soepele gang) , troost is , rust brengt en een soepele gang heeft ze ;-)), Thaisa , de bekoorlijke , en bekoorlijk dat is ze ;)) , Gwynneth , geluk , blijdschap, ook helemaal Noa .
Ons meisje in gewoon haar naam ;)), past hem helemaal , mijn pinskterkind.
Wat een heerlijk blij kind ,zo fijn om voor te zorgen , zo lief , zo knuffffff en zo speciaal voor mij , Noa maakt altijd weer blij.
Onstuimig en vrij ,haartjes altijd in de war , rokken MOOI, graag , maar o wat zijn ze buiten lastig , hoe klim je nou in een boom , en hoe fiets je nou kniefthard , met een rok .....
Prinses Noa , wat hou ik van jou , ik hoop dat je je speciaal voelt zaterdag , de taarten zijn in de maak ;-) , de zon-en-regenschermen liggen klaar , een tuinfeest wordt het, vol kleur en plezier.
Nog 4 nachtjes slapen .

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat lief geschreven!

Anoniem zei

Mooi geschreven over je kleine Noa!Een lief mooi meisje.

Jikkes zei

Lieve Noa,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij willen je vanuit Scheveningen een heel fijne dag wensen.
Wat bof je met zo'n mama die jouw zo mooi kan omschrijven en wat boft jouw mama met zo'n geweldig meisje.

Knuffel, Maureen (GGM), Bart, Marlon, Judith, Daan, Job, Sam en Thijs

Anoniem zei

Lieve Noa,

Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het een hele leuke dag wordt en dat het weer ook mee werkt.

Liefs Myrthe

De Tegelaars zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Noa!! Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben vandaag en net zoals in Almere, geen drupje regen!!!!!!

Liefs,
Elly2

Anoniem zei

Gefeliciteerd Noa ! Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt gehad .