dinsdag, mei 15, 2007

zing en swing

Geinspireerd door wat ik zoal met zingen deed en doe ben ik aan het onderzoeken of er meer mensen zijn in Hoorn en omstreken die zin hebben in een zing/swing groep .

Het lijkt me leuk om regelmatig met een aantal mensen bij elkaar te komen en te zingen , blues rock spirituals whatever , zelf vind ik U2 en Robbie Williams, Linkin Park en de Black Eyed Peas bijvoorbeeld heerlijk om te schallen , maar ook negerspiritiuals knal ik wel eens de lucht in .

Het zou helemaal leuk zijn er een band bij te hebben , maar dat is niet perse noodzakelijk.

Ik ben nog in de onderzoeksfase en heb nog niets concreet . Mocht je zin hebben mee te doen , te denken , te breinen , laat wat van je horen ...........

1 opmerking:

Irene zei

Woonde ik dichterbij, dan was ik zekers te weten van de partij geweest!
Leuk!!!