donderdag, mei 17, 2007

Yeahhhhhh, mooie gedachten

Omdat altijd alles goedkomt , omddat het gaat zoals het gaat , omdat ik vertrouwen heb in mij en in ons , daarom durf ik mooie dingen te denken en me te verbeelden dat ik straks in een huis als dit woon .

Ik kan er heerlijk over mijmeren , mijn atelier op een lichte prominente plek , ruimt voor de kids om heerlijk te spelen en creatief bezig te zijn .
Een piepklein winkeltje aan huis en ruimte voor mensen om gast te zijn , het gesprek aan te gaan, uit te rusten in onze tuin om daarna dan weer naar huis te gaan.
En dan vertellen hoe fijn het was, zodat meer mensen bij ons willen zijn ;-)

De gedachten nemen steeds vastere vormen aan , heerlijk zijn die gedachten dan

5 opmerkingen:

Annelies zei

Oeeeeee, wat een heerlijk plekje!
Maar aan de prijs te zien zal hetwel gaan om "een huis in originele staat", oftewel: er moet nog van alles aan gebeuren!

Anoniem zei

Klopt , ik heb wat meer foto's en er moet heel veel gebeuren , daar is de prijs idd naar ;-))
Elly

Anoniem zei

ik zou het snel kopen

Anoniem zei

zou ik zo doen , als ik ergens geld kon regelen ;-))
Plannen te over ;-))

Catharina zei

Ik mijmer met je mee.
Tis dat we aan ons Spaanse avontuur(van inmiddels bijna 18 jaar geleden), nog de nodige schulden overgehouden hebben en manlief een dusdanige angst dat hij niet meer durft anders was ik er zo ingedoken.