dinsdag, juni 17, 2008

heerlijk ;-)

Gisteren was het een heerlijke dag en vandaag beloofd er ook weer zo een te worden , het weer is geweldig , ik heb net al even in de tuin zitten mediteren en dat was heerlijk .
De zon schijnt , de lucht is blauw en ik geniet van de laatste drukke weekjes voor de vakantie begint.
Afgelopen weekend waren er stads feesten in Hoorn , een heel weekend lang muziek en theater en meer op diverse plekjes in Hoorn .
De kinderen konden gratis naar de film , the son of Rambow . Ze waren uitgenodigd door een andere school , leuk !!!
Het weekend was dus al super relaxed, we zijn veel in de stad geweest en hebben plezier gehad en genoten van alle dingen .
In de avond was het jammer genoeg wel koud ;-( , dat is dan weer minder met al die buiten dingen ;-)
Gisteren had ik zomaar een ontspan dag , terwijl er wel veel te doen was , maar het ging allemaal heerlijk , met veel genietmomenten tussendoor en vandaag wordt vast weer zo een dag .
Net de kindjes naar school gebracht , Heller is in de tuin en ik ga er zo bij zitten en met mijn gedachten bij de komende 7 weken kan mijn dag niet meer stuk ;-)

Geen opmerkingen: