maandag, juni 09, 2008

zomerzotheid




Het is me in de bol geschoten vandaag , het zal vast een zonnesteek zijn , temperaturen boven de 30 graden , een strak blauwe wind , geen zuchtje wind en ik ben de kamer aan het poetsen , Kids zijn in de tuin lekker met water aan het klieren en mama doet binnen hetzelfde ;-)

Reden 1 : hier is hier een megabende , ja erger dan normaal
Reden 2 : ik ben wat kwijt , dat gebeurt niet vaak , maar nu dus wel en ik wil het terug , dus keren we het huis met bezemen ;-)
Reden 3 , mijn gewrichten pikken dit soort idiote malle ideeën van mij ;) met dit weer , anders niet.

Vanmorgen wat zomerse outfitjes genaaid en vanmiddag aan de slag met emmer en bezem enz . Alles gaat even van zijn plaats en we vorderen gestaag , klaar is het nog lang niet dus dat wordt een latertje vandaag . De kindertejs in de tuin willen n.l. wel af en toe wat aandacht .

Maar de dichtgeslibte eettafel ( nadeel van buiten eten dan wordt het steeds voller op die tafel ) is weer zo goed als leeg . De ramen daar weer stof vrij , de stoelen lekker met een doekje gedaan, de stapeltjes daar weggewerkt .............. way to go , het schiet op.

Morgen op schoolreis en dan maar hopen dat we woensdag ook weer zoveel kracht hebben en het nog steeds zulk lekker weer is , dan kan de slaapkamer ook eens aan kant ;-)

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Heerlijk af en toe eens zo'n grote schoonmaak ;0) Geeft ruimte in je hoofd.

Elly2