zondag, juni 08, 2008

Nog ruim twee weekjes en dan zit het er al weer op , schooljaar 2007 2008.
Mijn tweede kind die het basisschool leven verlaat heeft er erg druk mee.
Er worden veel feestjes gevierd , sowieso zijn er aardig wat kids jarig deze laatste weken.
Maar ook het eindfeest wordt voorbereid , er wordt geoefend voor de musical , en de vuurrite staat voor de deur .
Ook nog eea aan muziekfeesten ( optredens) van de oudste 3 , maken dat het druk is in Villakula .
Niet alleen op school is het bedrijvig , ook in familie en buurt en verenigingsleven .
Er worden kostuums genaaid , er worden solo's geoefend. Er zijn afspraken gemaakt voor de eindgesprekken , alle avonden in de agenda hebben een leuke activiteit ;-) en daarnaast is het heerlijk weer . De naaimachine echter snort ;-) , en de vakantie raast naderbij , we hebben er zin in , in de slotakkoorden en in de vakantie zelf .
Er liggen leuke festivals in het verschiet , die of gratis zijn of waar ik werknemer ben , ik heb er zin in .

Mijn Merelkind vindt het moeilijk , dat wat vertrouwd is , achter zich te laten , ze heeft zin in haar nieuwe school , gaat komende vrijdag kennismaken met alle andere 7e klassers in Bergen , maar vind het ook jammer dat het oude vertrouwde er straks niet meer is , dat ze haar "meessie" na 6 jaar niet zo vaak meer zal zien .

En ook ik vind het spannend , mijn mooie kwetsbare dochter ...........
Ik ben benieuwd hoe de roos zal ontluiken , ze wordt met de dag mooier , mijn meisje , laat steeds meer van zichzelf zien , ze is helemaal wie ze is en ze is zo mooi ;-), heeft gave kwaliteiten.

Kortom volle weken voor de boeg , maar allemaal leuk en feestelijk ,
ik heb er zin in.

Dinsdag Nina haar klas op schoolreis , donderdag Noa en ik ga lekker
mee ;).

Geen opmerkingen: