maandag, juni 29, 2009

fijne dingen

We deden fijne dingen afgelopen week , een dagje ziekjes was genoeg.
Heller ging dinsdag weer fijn naar school ,ik naaide zomerjurkjes voor de meisjes hier.
Woensdag vierden we Sintjan , in de ochtend met de kleuters , een heerlijke picknick op Bonater
In de middag weer bakken en dan 's avonds de picknick en het vuurspringen van de lagere school klassen , het was heerlijk.
Donderdag was als een rustige dag bedoeld , we hadden zwembad plannen , hoe anders ging het , Heller kreeg 10 meter voor ons huis ene naar fietsongeluk en heeft een ontvelde voet die flink gekneusd is ook , maar voor we er achter waren dat de zwelling enkel een kneuzing was , hadden we een middagje EHBO achter de rug, incl bezoek aan radiologie .
En thuisgekomen wachtte mij ook een verdrietige Noa , ik zou haar nl van school hebben gehaald om dan naar het zwembad te gaan.
De school die door mij gebeld was , had haar niet kunnen vinden om dat nog door te geven. Ze was toen vast al buiten en wachtte bij het fietspad op mij en ik kwam maar niet ;((
Vrijdag was een rijdag , Merel wilde graag op gehaald worden met haar spullen , ze heeft nu vakantie en moest nogal wat mee naar huis meenemen, om 12.10 was ze uit en om 13.00 had ik weer een afspraak in Hoorn , waarvoor ik dus te laat kwam .
Als het gewoon allemaal mee had gezeten was dat goed gekomen , maar dat zat het niet ;-) .
In de middag grote school schoonmaak en in de vond was er de jaarafsluiting van Nina haar klas , een heerlijk avondje .
Het was buiten gepland ., eerst een vossenjacht en dan nog wat nazitten ,de vossenjacht hielde we droog , maar daarna was gebeurt, terwijl we genoten van lekkers , kwam de regen met bakken uit de hemel en werden we drijfnat .
En dat was best lekker ;) en verfrissend , heerlijk dat je daar dan zo van kan genieten , vooral ook de kinderen .

Zaterdag reed ik 2,5 uur naar de Wijk , ik ging er op bezoek bij een bijzondere man , hij staat er op een heerlijke camping .
Het was een heerlijk dagje , Merel en Heller waren mee , wel vond ik de reis langer dan fijn ;(( , maar mijn bezoekje was het waard.
En dan zondag , PARKPOP , wat lekker , warm en droog en een feestje , ik geniet altijd zo van dit soort dagen , heerlijk als die jongen mensen ook , ze zijn zo mooi .
Ik kan uren kijken naar de variƫteiten aan kleding haardracht en make-up. Prachtig , heerlijk , gisteren genoot ik samen met oudste zoon, die er veel inspiratie op deed.
Nina Noa en Heller vonden het ook een ,heerlijk dag , Heller wilde eigenlijk net als verleden jaar Bungy jumpen, hihi , hij vond dat het mooiste om te zien geloof ik.
Heller op zo een warme dag in de doek is overigens best zwaar ;-)
Op de terug weg stopten we om de meiden en Heller te laten eten en even wat te spelen , Heller viel in zijn spel tegen een tafeltje en bingo ;(((( Gat in zijn hoofdje .
Gelukkig was het erg oppervlakkig gaatje en hoefde er niets mee , maar wat een pech heeft dat jochie de afgelopen dagen .
Thuis gekomen zijn haartjes gewassen en toen bleek het wondje gelukkig nog minder groot dan het aanvankelijk leek.
Daar hoefden we niets mee .
Kindjes in bed gestopt en pasta gekookt en Nagenoten van een heerlijk dagje in een warme tuin .




Al met al een heerlijk weekje met wat pijnlijke momenten voor Heller .
Vandaag is het warm in huis , ik heb alles open en ga zo fijn alle dekken, dekens etc buiten ophangen , kunnen die fijn luchten .

Geen opmerkingen: