donderdag, juni 11, 2009

weemoed ;0)

En opeens is het er weer
Dat gevoel oooo ik mis je
naar al die mensen van weleer
Dan sta ik even stil,
mijn gedachten dwalen af,
naar momenten van toen.
Gesprekken die ik had met haar en met haar
zo mooi zo waardevol, Gre, mijn lieve lieve inspirerende Gre, vandaag was ze zomaar weer even hier, in mijn gedachten.
En ook die mannen van toen, ze waren er allemaal heel even, in de muziek, in de teksten, in mijn zingen, ik kwam ze allemaal even tegen.
En na dat gevoel van missen, spoelde er een gevoel van dankbaarheid als een golf warmte over me heen, want al zijn ze er dan niet meer, ik heb wel zulke mooie dierbare herinneringen aan deze bijzondere warme mensen , ben zo blij dat ze een stukje met me meegelopen hebben in dit leven , dat ze even heel dichtbij me zijn geweest.

Geen opmerkingen: