zondag, juni 21, 2009

midzomer

Midzomer , een heerlijke dag ;-), maar wel koud.
14 jaar geleden werd mijn zusje voor het eerst moeder op deze dag.
Manuelle gefeliciteerd !!!!
Vandaag ben ik een beetje bibberig en niet zo lekker , de buiten plannen heb ik dan ook maar in de kast gezet , buiten is het nat en koud , dus mijn eiland-plannen ruil ik in voor een warm dekentje en de bank.
Ook gedachten aan de tuin en misschien een middag op de Rode steen laat ik varen , ik heb het KOUD .
Midzomer is het toch ???
Ik besluit mijn ritueel maar thuis te doen , wel met drums , maar zonder groep.
Ook ga ik nog wel even naar CCF luisteren , heerlijk , maar koud , veel te koud en ik voelde me ook helemaal niet lekker dus wilde ik snel weer naar huis en nu si het nog steeds koud en vochtig en lig ik met een dekentje op de bank , kijk Medium en tik dit en ga zo dadelijk naar bed !!

Geen opmerkingen: