zaterdag, juni 20, 2009

over stadsfeesten klankschalen en anders moois

Wat een heerlijk dagen ;-) .

Gisteren een mooie dag met meisjes , Noa vierde haar feestje , beetje raar weer was het wel , voor een feestje in het buitenbad, het was best redelijk weer , maar niet super, toch was het feestje wel geslaagd geloof ik ;-)
1 meisje heb ik lekker thuis gebracht ,de rest werd opgehaald ;)
en 's avonds was het tijd voor een heerlijk "stem" avondje .
Mooie heling gegeven en gekregen , mmmmmmmmmm . Bijzonder was dat weer.
Vanmorgen was het lekker vroeg dag , samen met Merel ging ik naar Amsterdam, op bezoek bij een man die klankschalen verkoopt.
Ik wil nl een klankschaal , een echte authentieke en niet zo een modedingetje .
Op bezoek dus bij Baul Verhulst om zijn gigantische voorraad te bekijken en wie weet wat te kopen.
Mijn ooog is op een voor mij prachtige schaal gevallen , of heeft de schaal mij gekozen ik weet het niet , ik ga er nog een paar weekjes op voelen en hopen dat kik veel verkoop de komenden twee weken , veel behandelingen mag geven en wie weet kan ik de schaal dan kopen van donaties die ik voor een behandeling soms krijg ;), dat zou fijn zijn, een stukje is er al ........

En dan lekker met Merel de Waterlooplein markt op, ze keek haar ogen uit en zag veel moois , we gaan zeker nog eens samen terug wat een heerlijke rondhang markt is dat ;-), daarna nog even naar de biologische markt en toen was Amsterdam wat vandaag betreft wel gezien , terug in Hoorn hebben we nog een stukje van de stadsfeesten meegepikt. Op naar morgen ......zonnewende 2009 , ik heb er zin in .

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Elly,

Wat interessant wat je schrijft over die reuze verzameling klankschalen van Baul Verhulst. Ik wil graag een klankschaal kopen, maar kan nog niet de geschikte vinden. Zou je me zijn adres en tel.nr kunnen geven? naar hildekaizer@hotmail.com.

Alvast enorm bedankt.

groetjes,
Hilde

Unknown zei

baul verhulst is bereikbaar op 020-6255481
mvg baul