dinsdag, augustus 18, 2009

Blij alweer blij

jaa wat veel blij he , heel veel blij, steeds weer ;-)
Vandaag ging Heller voor het eerst naar zijn nieuwe klas en natuurlijk moet je niet heel vroeg juichen , maar het lijkt hem wel goed te doen die naar mijn idee propvolle klas . Verleden jaar waren we verwend met een piepkleine klas van 14 a 15 ll geloof ik
Dit keer waren het er 22 , in mijn ogen heel veel , maar natuurlijk niks met sommige klassen in scholen die 30 en meer ll hebben.
Echt, tot mijn verbazing leek Heller het wel goed af te gaan in zo een grote groep , wat beter zelfs dan de kleinere groep die zijn vorige klas was .
En eerlijk gezegd snap ik het ook wel, in een grotere groep val je veel minder op ;-)
We zullen zien , maar het lijkt mij zomaar ene succes , het voelde goed , ben de hele ochtend mee geweest met nog een aantal ouders en het was druk , maar heel gezellig , BLIJ zijn wij !!

Geen opmerkingen: