woensdag, augustus 19, 2009

Friemelig en vol




haha dat was lachen , toen we vanmiddag warm en plakkerig besloten dan maar naar het plaatselijke zwembad te gaan, bleek daar aangekomen dat we natuurlijk niet de enige waren ;)
Nu is het er best wel eens vaker druk, maar ik denk zomaar dat ze vandaag een topdrukke dag haden , zo druk dat ik niet echt een plekje zag waar we ( Heller ik en Noa ) even konden liggen en eigenlijk wilde ik rechtsomkeert terug naar mijn schaduwrijke tuintje.
Ik had echter de belofte met de auto naar de zee te gaan al omgezet in op de fiets naar het zwembad ( geen zin in file ), dus daar hadden de twee kinderkes geen oren naar.

Het compromis was , friemelen in het water en dan weer naar huis ;-) en dat hebben we gedaan , gefriemeld ( het bad was zo vol dat echt enkel friemelen mogelijk was )

Op de terugweg wilde ik eigenlijk graag een zak appeltjes ( nieuwe oogst ) kopen langs de weg, maar dat hadden vast al die andere mensen die voor ons het zwembad verlieten ook als idee , de appeltjes waren op ;((
Morgen nog maar eens proberen
Nu hang ik wat uit in de koelte van mijn werkplek ( nou ja koel ;-) 25 graden is het hier , maar dat staat tegenover 29 in de tuin ;-) ) , moed verzamelen , eerst koken en eten en dan nog weg ..........
Maar als ik thuis kom zijn er bramen , dan heeft Rens kiloos bramen geplukt en dat is dan wel weer heel fijn.

Geen opmerkingen: