vrijdag, augustus 21, 2009

het is weer vrijdag

Het is weer vrijdag, heerlijk .
Ton bracht de kinderen naar school en bracht Heller weer terug , wat er precies gebeurde weet ik niet , maar Heller wilde veel niet en juf wilde toen Heller vandaag maar niet. Beetje balen , want het ging zo goed , maar wel een oplossing waar ik me in vinden kan .
Andere juf bleef proberen, waardoor ik dan vaak warm en prikkerig en rood ook van alles ging proberen terwijl mijn hart zei: dan maar naar huis
Heller ligt nu te slapen op de bank, dus kennelijk is er "iets"

Vanmiddag gaan we naar oma die gisteren jarig was, maar liever zag dat wij vandaag kwamen, omdat het gisteren al druk was bij haar. Heerlijke oplossing , al die omes en tantes , daar heb ik verder ook niet veel mee , dus zijn we hier allebei blij mee.

Maar eerst zo naar het stadje , op zoek naar een betaalbare toch enigzins hippe telefoon voor Merel
We zouden samen , maar OK Heller mag mee ;0)

Geen opmerkingen: