woensdag, augustus 12, 2009

Landjuweel 2009

Het was mooi, het was prachtig, het was supergaaf, vermoeiend, leuk , knal , top top top.
Hier
zie je een sfeer impressie.
Wij hebben het er zo naar onze zin gehad, de eerste dag( lees nacht) werd ik die diepte in mij ingeslingerd , kwam ik de bodem in mij tegen.
Daarna was het Ok , slapen gaat prima op de ( snoeiharde) beat , kinderen doe dat ook ;-)
Ik heb leuke mensen ontmoeten , bijzondere mensen , ik bijzondere dingen gezien , mooie en ook heel lelijke , het was enerverend , Heller was helemaal in zijn element, Merel ging uit , tot diep in de nacht ( OK tot de volgende morgen ) , Nina genoot van de sfeer , en Noa, ach Noa, ze was er, keek, beleefde en zei pas thuis , ik ben blij dat ik weer thuis ben, maar,meteen er achteraan , volgend jaar wil ik weer .
Het was veel , dat vooral toch ook.
Inspirerend toch ook weer , heerlijk inspirerend en nog niet helemaal gezakt. Later meer

Geen opmerkingen: